loading...

فاز موزیک

آهنگ

فاز موزیک بازدید : 46 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

دانلود آهنگ خدایی ندیدم رو دستت کسی رو بیا تا تهش این مسیرو

ترانه ای بسیار زیبا از خواننده سامان جلیلی با نام خدایی همینک با کیفیت عالی از بهتا موزیک

شعر و آهنگسازی : سامان جلیلی / تنظیم کننده : میثم اکبری

Exclusive Song: Saman Jalili – Khodayi

دانلود آهنگ خدایی ندیدم رو دستت کسی رو  از سامان جلیلی

فاز موزیک بازدید : 48 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد و راغب به نام بخند

ترانه: آرش طاقتی, موزیک: ایمان یمینی و پیمات عدالت, تنظیم: رسول حسینی

Download New Music Ragheb & Hamid Hiraad – Bekhand

دانلود آهنگ حمید هیراد و راغب بخند

فاز موزیک بازدید : 40 شنبه 15 مهر 1402 نظرات (0)

معرفی «امکانات شاد بودن»! با مجموعه موسیقی شاد ما کلید شادی ناب را باز کنید. در دنیایی از ملودی های نشاط آور و ضرب آهنگ های جذاب غوطه ور شوید که روحیه شما را بالا می برد و به روح شما انرژی می بخشد. جادوی موسیقی را تجربه کنید زیرا شما را به حالت شادی و رضایت محض می برد. بگذارید ریتم شما را به سمت یک زندگی شادتر هدایت کند، جایی که شادی حد و مرزی نمی شناسد. در این سفر خارق العاده به ما بپیوندید، جایی که گوش دادن به آهنگ شاد  به سلاح مخفی شما برای سعادت ابدی تبدیل می شود. این فرصت باورنکردنی را از دست ندهید - شادترین زندگی خود را از همین امروز شروع کنید!

با مجموعه نهایی ما از آهنگ های حس خوب، امکانات بی پایان شاد بودن را کشف کنید! با غرق شدن در قدرت آهنگ شاد، زندگی پر از شادی و مثبت را تجربه کنید. اجازه دهید نگرانی های شما محو شود و سفری از سعادت خالص را آغاز کنید. خلق و خوی خود را تقویت کنید، روحیه خود را بالا ببرید و رازهای خوشبختی واقعی را باز کنید. دیگر منتظر نمانید - همین حالا شروع به گوش دادن به موسیقی شاد کنید و زندگی خود را به یک جشن فوق العاده شادی تبدیل کنید! امروز در این ماجراجویی باورنکردنی به سوی یک زندگی شادتر و رضایت بخش تر به ما بپیوندید.

ریتم‌ها الهام‌بخش مثبت هستند، و اشعار روح شما را لمس می‌کنند. قدرت شادی را از طریق هر نت در آغوش بگیرید، و به شما قدرت می دهد تا آزادانه برقصید و زندگی را تا حد امکان زندگی کنید. اجازه دهید لیست پخش انتخاب شده ما نور آفتاب روزانه شما باشد و اجازه دهید موسیقی شما را آزاد کند. هر لحظه را به شادی بی حد و حصر تبدیل کنید - زیرا وقتی به آهنگ شاد گوش می دهید، شادی به یک امکان بی نهایت تبدیل می شود!

شادی و رضایتی را که با در آغوش کشیدن یک زندگی شاد حاصل می شود، تجربه کنید. "Thebenefitsofbeinghappy" را کشف کنید و دنیایی از مثبت بودن و رفاه را باز کنید. از وضوح ذهنی افزایش یافته تا بهبود سلامت جسمانی، شادی دارای قدرت های دگرگون کننده است. این طرز فکر قدرتمند را در آغوش بگیرید و تماشا کنید که در هر جنبه ای از زندگی شما - از روابط شخصی گرفته تا موفقیت حرفه ای تابش می کند. منتظر یک روز دیگر نباشید تا بهترین و شادترین زندگی خود را شروع کنید. همین حالا شروع کنید و از پاداش یک وجود واقعاً رضایت بخش بهره مند شوید. خوشبختی از اینجا شروع می شود!

مایک لاو، خواننده و ترانه‌سرا، با تأمل در مورد روند پیری، اظهار داشت:

"نکته مهم در مورد پیر شدن این است که شما فرصتی دارید تا به افراد زندگی خود بگویید که برای شما چه اهمیتی دارند." با این کلمات تشویقی برای سالمندان، عشق یک مزیت مهم پیری را مشخص می کند.

سالمندان بیش از بسیاری از افراد وقت داشته اند تا عشق خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. وقتی به سالمندان زندگی خود فکر می کنید، می دانید که آنها از آن زمان بهترین استفاده را کرده اند. این به این دلیل است که بیشتر سالمندان ارزش زمان را یاد گرفته اند. آنها ارزش کلمات محبت آمیز و تشویق کننده را می دانند. مهمتر از همه، آنها این کلمات را آزادانه به اشتراک می گذارند.

با این حال، شهروندان سالخورده نیز به تشویق نیاز دارند. برای آگاهی از اهمیت کلمات تشویقی برای سالمندان، ادامه مطلب را بخوانید.

فاز موزیک بازدید : 43 شنبه 15 مهر 1402 نظرات (0)

معرفی مقصد نهایی برای علاقه مندان به موسیقی – بهتا موزیک  برای غوطه ور شدن در دنیای موسیقی سرگرم کننده مانند قبل آماده شوید. مجموعه گسترده‌ای از آهنگ‌های برتر، آهنگ‌های ویروسی، و کلاسیک‌های همیشگی را کشف کنید. سرعت دانلود بی نظیری را تجربه کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید فوراً به آهنگ های مورد علاقه خود بروید. با یک رابط کاربر پسند و ناوبری یکپارچه، پیدا کردن مسیر عالی بسیار آسان است. اکنون به بهتا موزیک بپیوندید و تجربه موسیقی خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید!

معرفی بهترین سایت آنلاین برای دوستداران موسیقی –  behtamusic  دنیایی از سرگرمی و هیجان بی پایان را با کشف بهترین وب سایت دانلود آهنگ سرگرم کننده کشف کنید. آماده شوید تا روی آهنگ های مورد علاقه خود شیار کنید، همه با کلیک یک دکمه. با مجموعه وسیعی از آهنگ‌های برتر، آهنگ‌های انحصاری و پلی لیست‌ های پخش شخصی‌شده، ما اینجا هستیم تا تجربه موسیقی شما را فوق‌العاده کنیم. پس چرا صبر کنیم؟ اکنون به ما بپیوندید و خود را در یک سفر پر انرژی پر از ملودی های بی وقفه غرق کنید. امروز استاد موسیقی را در خود آزاد کنید!

با کاوش در مجموعه گسترده ای از آهنگ های برتر از ژانرهای مختلف، روحیه مهمانی خود را آزاد کنید. از ضرب‌های جذاب گرفته تا ملودی‌های روح‌انگیز، همه چیز را پوشش داده‌ایم. با بارگیری‌های سریع و ناوبری بی‌وقفه، دسترسی به آهنگ‌های شاد 1402  مورد علاقه‌تان هرگز آسان‌تر نبوده است. اشتیاق خود را برای آهنگ تقویت کنید و پلی لیست پخش آهنگ فراموش نشدنی ایجاد کنید که با حال و هوای منحصر به فرد شما طنین انداز می شود. امروز در سایت بهتا موزیک  به ما بپیوندید و سفری را با سعادت موسیقی بی پایان آغاز کنید

 

 

فاز موزیک بازدید : 35 جمعه 05 خرداد 1402 نظرات (0)

رضا ملک زاده  متولد شهر تهران می باشد، او از سال 1394 به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شده است ، وی در این چند سال سابقه همکاری با هنرمندان بزرگی  از جمله  سعید زمانی، هادی زینتی ، مسعود جهانی را در کارنامه خود دارد.

یکی از پر طرفدارترین آهنگ های رضا ملک زاده ، آهنگ دریا ( آهنگ دریا دریا دریا عاشق شده این دل ) که این آهنگ جزء آهنگ ها ترندز سال 1399 می باشد که می توانید برای دانلود این آهنگ زیبا به سایت دانلود آهنگ جدید بهتا موزیک مراجعه کنید .

تک آهنگ رضا ملک زاده 

  • دریا (دانلود  آهنگ دریا دریا دریا عاشق شده این دل )
  • عاشق که باشی
  • دوست دارم
  • رگ به رگ
  • آی بارون
  • بمان کنارم
  • دلبر بی نشان
  • میرسیم بهم
  • سیب هوس
  • بنام عشق
  • نرو نرو
  • صورت جذاب
  • شهربانو
  • نوش جانت
  • بیقرار توام
  • فریاد
  • رقص سما
  • چشمان وحشی
  • با من چه کردی

 ازدواج و همسر رضا ملک زاده

از وضعیت ازدواج  رضا ملک زاده اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

فاز موزیک بازدید : 19 سه شنبه 06 دی 1401 نظرات (0)

دانلود آهنگ های 1401 با لینک مستقیم 

دانلود گلچین آهنگ های 1401 با کیفیت عالی و لینک مستقیم از رسانه دانلود آهنگ  دانلود زیباترین آهنگ های سال 1401 با انتخاب سایت فاز موزیک

این پست بر گرفته از سایت دانلود آهنگ بهتا موزیک می باشد برای مشاهده لیست کامل این اهنگ های به سایت دانلود آهنگ 1401 بهتا موزیک مراجعه کنید

لیست آهنگ ها

1.

 امین بانی ماه بی هیاهو

تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره
تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره
تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره

2.

 مجتبی دربیدی عشق دردونه

دل به دل راه داره از چشمامون میباره هر دو آره ♫♫
توی هفت آسمون دلبر به این نابی آخه کسی مگه داره ♪♪
من به قربـون این عشق دردونه که واسم بمونه ♫♫

3.

 امیر عظیمی قرن جدید

از عشق بی نهایتم به تو میگه فال حافظ که فال خوب من تویی
غمتو نبینم هرگز که تنگه مثل تنگشون دل ماهیای قرمز

4.

 ایوان بند چش مایی

بالا بری پایین بیای چش مایی عزیزم
چش مایی که زندگیمو پای تو میریزم

5.

 هوروش بند دیشب پریشب

توپ تکونم نمیده من یه یار نابی دارم که منو به کسی نشونم نمیده
مث کوه پشتشمو برق چشاش آتیش به جونم کشیده

فاز موزیک بازدید : 40 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

ترانه ای زیبا از خواننده مجید رضوی با نام اینا تورو اذیت میکنن 

Exclusive Song: Majid Razavi | Ina Toro Aziat Mikonan With Text And Direct Links In UpMusics

bvc دانلود آهنگ اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن ♫♪♭


همه جوره من پشت توام بیا قایم بشو پشت خودم ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

فاز موزیک بازدید : 33 چهارشنبه 10 شهریور 1400 نظرات (0)

موسیقی برای بسیاری از افراد جذاب و گاهی آرامش بخش است ، به همین دلیل بسیاری از کاربران در اینترنت به دنبال آهنگ ها و بارگیری موسیقی رایگان هستند. جستجوی گوگل سایت های زیادی را ارائه می دهد که بررسی آنها زمان زیادی می برد و در نهایت نتایج رضایت بخشی را ارائه نمی دهد. بنابراین ، پس از تحقیقات گسترده در سایت های آهنگ و موسیقی و بررسی آنها ، ما بهترین سایت های رایگان دانلود آهنگ را انتخاب کرده و در مقاله زیر به معرفی آنها پرداخته ایم. بنابراین اگر به دنبال بهترین و به روزترین سایت های ارائه دهنده موسیقی و موسیقی هستید ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

موسیقی یکی از بهترین سرگرمی هاست که استفاده از آن روحیه فرد را تغییر می دهد و جلوه های فوق العاده ای را تحت تأثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به ویژه جوانان به دنبال آهنگ و موسیقی هستند و اکثر آنها موسیقی و فایل های موسیقی زیادی در تلفن خود دارند. سایتهای زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد که به طور مداوم و روزانه آلبوم های تازه منتشر شده از خوانندگان را منتشر می کنند و قطعات جدیدی از آهنگ ها را به کاربران ارائه می دهند. اما همه سایت های موسیقی و موسیقی رایگان نیستند و برخی از آنها برای بارگیری آهنگ از شما هزینه دریافت می کنند.

اما همه سایت دانلود آهنگ پولی نیستند. از بین بسیاری از سایت های موسیقی ، فقط تعداد کمی از آنها پولی هستند و بقیه عمدتا رایگان هستند. سایتهای رایگان دانلود آهنگ معمولاً موسیقی و آهنگهای جدید خوانندگان را از آلبوم های خود حذف کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در این سایتهای مرجع ، هر چقدر هم که آهنگ را جستجو و بارگیری کنید ، خواهید دید که آهنگ هنوز وجود دارد و به هیچ وجه قابل اتمام نیست. اما مشکل این است که دسترسی به چنین سایت هایی آسان نیست.

  • موسیقی بالا
    سایت  (upmusics.com) یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های دانلود موسیقی ایرانی است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند و اکنون آرشیو کاملی از موسیقی ایرانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. به این سایت محبوب جدیدترین و محبوب ترین آهنگ های ایرانی با دو کیفیت خود را با لینک مستقیم ارائه می دهد. به گفته مدیر Up Music ، تمام آهنگ های این سایت کاملاً مجاز هستند و موسیقی تنها با رضایت صاحب اثر منتشر شده است.

اگر به دنبال بارگیری جدیدترین آهنگ ها و آلبوم های خوانندگان ایرانی هستید ، ما Up Music را پیشنهاد می کنیم. موسیقی مورد نظر خود را از طریق قسمت جستجوی سایت پیدا کرده و به راحتی بارگیری کنید. در عین حال ، اگر با حجم اینترنت مشکل دارید ، می توانید از نسخه های کم حجم موسیقی استفاده کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://bit.do/fRLo2

فاز موزیک بازدید : 39 دوشنبه 09 فروردین 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

 

دانلود آهنگ خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

 

 

متن آهنگ دلبر حمید هیراد

خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه بدون عشق مگه زندگی میشه نه نمیشه نه نمیشه
خدا کنه که برای دلم بمونی همیشه بدون تو مگه زندگی میشه نه نمیشه نمیشه
از راه به درم کرده نگاه تو خدا میداند ما قسمت هم هستیم عشق من خدا میخواهد
عشق من خدا میخواهد …
رخ بنما دلبر من صبر من آمد به سر این دل عاشق شده را با خودت هرجا ببر
عطر به جا مانده ز تو مرهم جانم شده اینکه تو جانان منی ورد زبانم شده
از راه به درم کرده نگاه تو خدا میداند ما قسمت هم هستیم عشق من خدا میخواهد

خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

لینک دانلود 

 

 

ویدیو

فاز موزیک بازدید : 28 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

علاقهی شدید رضا بهرام به برف

بهمن 96 در آهنگ گلی از آرش و مسیح به عنوان همخوان حضور پیدا کرد. او به دلیل حضور به عنوان خواننده مهمان در بعضی از آهنگ ها مانند گلی از آرش و مسیح قبلا مطرح شده بود. اما قبل از آن یکی از کاریهای قوی که در آن حضور داشت آهنگ گلی از آرش و مسیح بود که با آنها به صورت همخوانی شرکت داشتهاست. به صورت جدی از سال 88 به سمت موسیقی برگشت. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. موزیک «دیوانه» رضا بهرام، جدید ترین اثر منتشر شده از وی میباشد کـه این موزیک نیز بسیار پر دانلود بوده و طرفداران زیادی را جذب کرده اسـت برای دانلود آهنگ های رضا بهرام از سایت بهتا موزیک استفاده کنید.

این بخش از مجله اینترنتی آرگا را به معرفی بیوگرافی رضا بهرام خواننده جوان پاپ و آهنگساز کشورمان اختصاص داده ایم، برای آشنایی بیشتر با وی و تماشای عکس هایش در ادامه ما را دنبال نمایید. پدر او در سال ۱۳۸۴ فوت کرده و این یکی از دلیل های کناره گیری رضا بهرام از دنیای خوانندگی بود.

بیوگرافی رضا بهرام

همینطور که گفتیم رضا بهرام توانسته صدای زیبای خودش رو در اجراهای زنده در اینستاگرام و کنسرت هایش به مردم نشون بده. در حال حاضر مؤسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد.

نهایتا پس از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری نخستین کنسرت خود را ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸ در تالار مجلل پرشین جزیره کیش به دست بیاورد. هم چنین آهنگ دیگری قرار است بزودی از این خواننده منتشر شود; آهنگ عادلانه نیست طبق دمویی که منتشر شده میتواند طرفداران بیشتری را مجذوب رضا بهرام کند. رضا برای مدتی در تیم فولاد یزد و همچنین تیم فولاد خوزستان حضور داشت اما بروز مصدومیت و عمل جراحی باعث شد تا از این حرفه کناره گیری کند و دوباره به موسیقی روی آورد و از سال ۸۸ به شکل جدی و حرفه ای موسیق را دنبال کرد.

رضا با تک آهنگ از عشق بگو به شهرت بیشتری رسید و توجه دوستداران موسیقی را به خود نیز جلب کرد. این خواننده محبوب ، از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی را انتشار داد و در سال ۱۳۹۶ در تک آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد.

رضا بهرام ، خواننده پر طرفدار وموفق این روزهای موسیقی ایران در ابتدا با انتشار آهنگ فوق العاده زیبای از عشق بگو بر سر زبان ها افتاد و پس از آن با انتشار تک آهنگهای شنیدنی بیمار ، کجایی ، دیوانه ، مو به مو و لعنت به شبهای بعد از تو و آتش … ابتدا علاقه مند به فوتبال بوده ولی در ادامه به موسیقی روی آورده است . او یک سال پس از ورود به دانشگاه فعالیت موسیقی را استارت زد و در سال 1388 موسیقی را دنبال کرد. رضا بهرام سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی، دانشگاه علم و فرهنگ یزد است.

سبک موسیقی رضا بهرام تلفیقی ایرانی است و از سال ۱۳۸۸ در این عرصه فعالیت می کند. سبک رضا بهرام در موسیقی، تلفیقی اسـت، او همچنین دارای صدای خاص می باشد، ضمن این کـه با اجرای خوب و متبحرانه اش، توانست خیلی زود پیشرفت کرده و مخاطبان زیادی را جذب کارش نماید. سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند. گفتنی است که زمان پخش رسمی این آهنگ را میلاد کی مرام بازیگر در پیج شخصی خود در اینستاگرام ویدیویی با همراهی رضا بهرام منتشر کرد که در این ویدئو در خصوص این آهنگ و نحوه پخش آن توضیح دادند.

برای طرفداران او همچنان مبهم است.

اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو با شعر و ملودی حامد دهقانی و تنظیم مسعود جهانی تولید و به پخش رسید که توانست به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم ایجاد کند. ترانه «مو بـه مو» او برای تیتراژ سریال ممنوعه کـه از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، نیز بسیار پر طرفدار می باشد. در خوانندگی نخستین مشوق رضا بهرام پدرش بود کـه در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا بهمین علت از خوانندگی فاصله گرفت و بـه آن بیتوجه شد.

بنابراین سوال در مورد همسر رضا بهرام برای طرفداران او همچنان مبهم است. رضا بهرام خواننده تازه کار و جوان ایرانی که این روز ها آهنگ ها و ترانه هایش در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است، در شهر یزد متولد شده و اصالت یزدی دارد. صدای خاص و اجرای توانمند وی باعث شد تا خیلی زود طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. رضا بهرام از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و در سال ۱۳۹۶ در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد.

 
فاز موزیک بازدید : 43 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم ناصر زینعلی 

آهنگ نمه نمه نمه نشستی با عشوه ناصر زینعلی 

 

 آهنگ ناصر زینعلی نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم

 

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند
اگه تو لب تر کنی یک دو سه تو کوچم
یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه
اگه دوستم داری یواش بگو تو گوشم
صدای قلبم با نفسات میشه میزون
تو دل وامونده ی من آتیش نسوزون لینک دانلود کمکی
آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم
با اون نگاهات دل ما رو هی نلرزون
نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم
خنده هاتو که دیگه عشقه نگم من آخ نگم من
یه تنه دلمو حریفی همین چیزات قشنگه
اون دوتا چشاتو قربون که نفهمیدیم چه رنگه

 

منبع

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

فاز موزیک بازدید : 41 جمعه 26 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم مجید رضوی

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی به نام دسته گل

Download New Music Majid Razavi – Daste Gol

دانلود آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم مجید رضوی

 

لینک دانلود

آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم از مجید رضوی

♬♫♪هر چی گفتمو پس میگیرم
♬♫♪میخوام عشقتو دست بگیرم♬♫♪
♬♫♪هر چی گل واست هست بچینم♬♫♪
♬♫♪بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا♬♫♪

فاز موزیک بازدید : 66 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

Mehdi Hoseini | Mod Shode Amal Konand

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

 

─┤ ●♬!♫!♭● ├─

متن آهنگ دی جی به من فاز بده »

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

♫!♭امشب بابا مهمونیه خوشگل ما جون جونیه!♫!♭
دامنش گل گلی ایه و موهای اونم زیتونیه موهای اونم زیتونیه !♫!♭
دی جی من به فاز بده کی بابا جاز بده !♫!♭
دی جی من به فاز بده کی بابا جاز بده /.!××!./
خوشگله میخواد قر بده امشب به من دل بد /.!××!./

فاز موزیک بازدید : 48 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پاشو بیا جمع کن دلمو ببر شهاب مظفری

دانلود آهنگ پاشو بیا جمع کن دلمو ببر شهاب مظفری

 

متن آهنگ شهاب مظفری پاشو بیا جمع کن دلمو ببر منبع:بهتا موزیک

حال منو دیگه اینجوری بد نکن
دل منو دیگه اینجوری سرد نکن
تو که میدونی خستم به تو وابستم
آخه دل من با تو خوشه میمیرم حرف اگه پشتت باشه
به منم حواست باشه به منم حواست باشه
پاشو بیا جمع کن دلمو ببر تو بیا حال خرابمو بخر
همه چی دست خودته اینو بفهم

 

فاز موزیک بازدید : 36 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده 

هم اکنون از سایت فاز تو موزیک دانلود کنید آهنگ پر طرفدار دانلود آهنگ خدا هوار هوا سرده را در ادامه مطلب

Danlod Ahang khoda hava che sarde

دانلود آهنگ خداها هوا سرده چه سوزی

 

متن آهنگ خدا هوار هوا سرده

بهار آمد دلم تنگه هوا سرده دواره/

خدا ای دل عزا شد باز دواره باز دواره/

مه ماندم داغ ای درد همیشه همیشه/

میمانه تو چش مه مثل شیشه مثل شیشه

خدا هوار هوا سرده چه سوزی داره ای بان

جگر سوزه زبان دوزه خدا ای دادوبیداد

دلم تنگه هوا سرده چه سوزی داره ایبان

لرستانم چه غمباره خدا ای دادوبیداد

آسمون اور گرد تیره و تیره تیره و تیرن

ببار ای بارو ببار ای بارون با دلم گریه خون ببار

میرم تو کوچه بی چتری زیر باران زیر باران

می افتم یاد ای خانه چه ویرانه چه ویرانه

چشم گریانه و حالم پریشان پریشان

خدا من ماندمو ای حال داغان حال داغان

لالا لالا گل نازم بخواوم دواره

غذان کرده است از تون تندیری بهار ای بهاره

خدا هوار هوا سرده چه سوزی داره ای بان

جگر سوزه زبان دوزه خدا ای دادوبیداد

دلم تنگه هوا سرده چه سوزی داره ایبان

لرستانم چه غمباره خدا ای دادوبیداد

فاز موزیک بازدید : 454 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ منو این حال خرابم تو این خنده بیخود

دانلود آهنگ جدید مهراج آرزو

Download New Music Mehraj Arezoo

 

 

متن آهنگ مهراج آرزو

♬سر به دیوار زدم دل دیوار شکست
این همه در به دری این همه غصه بس است ヅ♬

دل پر از داغ شده طاقتم طاق شده
این همه غصه بس است ヅ♬

دل تو سر به هوا دل من خاک به سر
هنوز از من دوری هنوز از راه به در
با دل ساده نجنگ نرود میخ به سنگ ヅ♬

✧✌♫♨⭐☆

منو این حال خرابم تو و این خنده ی بیخود
آه یکی عاشق یکی مغرور قصه از غصه شروع شد

میرم از هرجا که باشی از تمام این حوالی
بعد این توو قاب قصه جای من پیش تو خالی

شعر آهنگ مهراج آرزو

بی جهت این دل تنها به تو خوش بود
بی سبب از تب عشقت شده نابود ヅ♬

این شب ها دم به دم
از عاشقی میترسم وای ヅ♬

آرزو میکنم از دیده بیوفتی
بسمه هرچی که بد کردی و گفتی
این دلم با تو بیاد آخه برای چی ヅ♬

✧✌♫♨⭐☆

منو این حال خرابم تو و این خنده ی بیخود
آه یکی عاشق یکی مغرور قصه از غصه شروع شد

میرم از هرجا که باشی از تمام این حوالی
بعد این تو قاب قصه جای من پیش تو خالی

دانلود آهنگ مهراج آرزو

پیام اینستاگرام مهراج برای آهنگ آرزو

به نام خالق صدایم …به امید رحمت او‌
و حمایت شماشروع میکنیم ….❤️❤️❤️

موزیک مرد پاییز با صدای (مهراج)
ترانه و آهنگ سام فتاحی

#آرزو شروعی است متفاوت با گروهی
جدید و‌ دوست داشتنی …🥰❤️🌹
که امیدوارم یه روز همصدا بخونیمش …

 

فاز موزیک بازدید : 47 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده شهرزاد

همراه باشید و دانلود کنید آهنگ بسیار زیبا و احساسی حجت اشرف زاده بنام “شهرزاد” با دو کیفیت عالی 320 و 128 بهمراه متن ترانه

Hojat Ashrafzade – “Shahrzad” > New Song > Download With Text And 320 & 128 Links In Musico

Hojat Ashrafzade Shahrzad Musico.ir دانلود آهنگ حجت اشرف زاده شهرزاد

 

متن آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده

فاز موزیک بازدید : 43 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود اهنگ رفتی و برمیگردی اگه صبر میکردی ریمیکس

Download New Remix Reza Shiri Akharesh Ke Chi

ریمیکس جدید رضا شیری بنام آخرش که چی

 

متن ریمیکس آخرش که چی از رضا شیری 

رفتی و برمیگردی اگه صبر میکردی میدیدی که همه زندگیمو میریختم زیر پات

rafti o barmigardi age sabr mikardi mididi ke hame zendegimo mirikhtam zir pat

روزی که دیگه دیره دیگه قلبم میره پیش اونی که تو نبود تو دیگه اومده به جا منبع 

فاز موزیک بازدید : 41 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ به چه دلواپسی نابی حمید هیراد و راغب

آهنگ جدید حمید هیراد و راغب  به نام جذاب را همراه با متن آهنگ جذاب با لینک پرسرعت در مرسی موزیک

Download New Music BY :Hamid Hiraad Ft Ragheb | Jazab

متن آهنگ جذاب حمید هیراد و راغب

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

به چه دلواپسی نابی! به سرم زده بی خوابی…
صبرم شده لبریز! کجایی؟
چه دل آشوبه ی جذابی…
در این شب مهتابی؛ در تاب و تبم تا تو بیایی
به چه دلشوره زیبایی!
در خلوت و تنهایی؛ دل در دل من نیست! کجایی؟

به دل افتاده که می آیی…
نزدیک همینجایی!
به به! چه حس و حال و هوایی…
ای وای از عشق؛ سخته وصفش
یه حس دیوانه کنندس!
عشق از اول اینه رسمش؛ تا برسی رفته دل از دست

فاز موزیک بازدید : 39 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ منو عاشق نکن دردونه ساسان آران

Download New Music Sasan Aran – Tab

برای شما  امروز  یک آهنگ زیبا از ساسان آران را قرار داده ایم برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ منو عاشق نکن دردونه ساسان آران

 

 آهنگ ساسان آران منو عاشق نکن دردونه

 Sasan Aran – Tab

منو عاشق نکن دردونه دلم پای دلت نمیمونه/
اگه میگم نمون بی ربط نیست الان داغی تو بعدا میفهمی/
حرفامو گوش کن برو راحت بزار قلبمو دیگه تو بازی درنیار/
یه چی بگم بهت حرفه آخره خلاص
مـیترسم آهم از تو بگیره تقاص
تب نکن واسه دلی که نمیمیره برات
نمیخوام پای این دل حروم شه خنده هات
دورت بگردم برو آروم شه دردم
نمیخوام آخر این قصه خیس شه اون چشات

لینک منبع

فاز موزیک بازدید : 123 پنجشنبه 27 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پرو قرنیه مشکی قلدر چارشونه کشتی

 

دانلود آهنگ سیل از شایع و مهراد هیدن

 

Danlod Ahang Jadid Mehrad Hidden FT Shayea – Poroo Gharnieh Meshki 

 

دانلود اهنگ پرو قرنیه مشکی با کیفیت 320 و 128 در ادامه مطلب

 

برای مشاهده ویدیو دابسمش های این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

لینک دانلود

فاز موزیک بازدید : 28 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مگه ندیدی قلبم مریضه حالش هر شب فرهاد منش

شعر و ملودی : مجید فرهبد | تنظیم قطعه : اشکان آرام

 Farhad Manesh | Mage Nadidi Ghalbam

 

 

متن آهنگ مگه ندیدی قلبم فرهاد منش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مگه ندیدی قلبم؛ مریضه حالش هر شب؟!
حتی گلای خونم؛ نباشی با من قهرن!
این حالم خرابه، بی تو…
شاید نتونم؛ حتی تا صبح دووم بیارم!
درگیر چشای تو هست این دل، به پای تو میمونم منِ دیوونه
هر قدم ازم دور میشی، آشوبم!

فاز موزیک بازدید : 40 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

متن آهنگ رضا ملک زاده دریا

باز پا برهنه روی ساحل زیر باران ماه کامل از غم زمانه غافل
موج میزند آرام به پایت لحن آرام صدایت مستم از حال و هوایت
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
زلف خود را شانه کردی این دلم را دیوانه کردی
روی شن ها رده پایت عاشقم باش تا بی نهایت
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد

video Reza Malekzadeh – Darya


فاز موزیک بازدید : 52 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ دریا دریا دریا عاشق شده این دل رضا ملک زاده 

دانلود آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام دریا با لینک مستقیم

Download New Song By Reza Malekzadeh – Darya

 

متن آهنگ رضا ملک زاده دریا

باز پا برهنه روی ساحل زیر باران ماه کامل از غم زمانه غافل
موج میزند آرام به پایت لحن آرام صدایت مستم از حال و هوایت
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
زلف خود را شانه کردی این دلم را دیوانه کردی
روی شن ها رده پایت عاشقم باش تا بی نهایت
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد
دریا دریا دریا عاشق شده این دل دریا دریا دریا بوی نم ساحل
زیباترینی تو باران که میبارد جانا بگو قلبت حال مرا دارد

منبع

 

فاز موزیک بازدید : 123 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید اپیکور بابا کرم

♫ دانلود آهنگ زیبا و جذاب بابا کرم از اپیکور به همراه تکست و بهترین کیفیت  در سایت فازتو موزیک ، این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های اپیکور هستش حتما به دوستان خود پیشنهاد بدید

Download New Music EpiCure – Baba Karam

دانلود آهنگ اپیکور بابا کرم

 

 

متن آهنگ اپیکور بابا کرم

[اینترو]

اپیکور ، ۹۹ ، عجیبه

[کورس]

بابا کرم میخواد ، دلو میکشه به دندون

بابا کرم میخواد ، جوری که همه بگن جون

بابا کرم میخواد ، که دوباره بلرزونه

جوری یهو خفن میاد که همه کف کنن برن خونه

[ورس یک]

میریم رو به تعطیلات یعنی‌ میریم یه جا پلاس شیم

میگم میشه شمالو ترجیح داد ، تو میگی‌ خزِ با کلاس شیم

طبقه معمول همیشه هم که رو مخته برداری لباس چی‌

میشی‌ مثه همه قرنطینه ، با این اوضاع الان میره وگاس کی‌؟

توو طهرون که همه تلو ، هر کی‌ واسه خودش یه جا ولو

دانلود آهنگ اپیکور به نام بابا کرم

خانوم میره اتاق عمل و میاد به چه میبره دلو

اینجا همه دیگه بی‌خیال نچرال (Natural)

شمال و جوج با نوشابه رو نیستن ، تو کفه نو هالووینن

سه تا دیگه بگو بیان دوستات ، ریش سیبیلات میگی کیان ها؟

فرقی‌ نداره با چی‌ بریم اینا پا میدان حتی با ژیان سفید و سیاهن

دو تا بورن بگو بیان ، تو هم باس بدی تکون

یکی‌ اون بیرون که میده خون ، اینجا همه تو کافه یه تیکه

[کورس]

بابا کرم میخواد ، دلو میکشه به دندون

بابا کرم میخواد ، جوری که همه بگن جون

بابا کرم میخواد ، که دوباره بلرزونه

جوری یهو خفن میاد که همه کف کنن برن خونه

[ورس دو]

این در میرفت از جمع سریع

الان تکون میده بندری

اینی که میگفت من تک پرم

الان کم مونده بزنه ضربدری

موزیک تو بده ولوم (Volume) باز

میاد دافه سیسه کپل خاص

میگم مشکوکم به HIV

میگه باشه مگه کوروناست

الان کردان مد همه بیاین

بریزیم لپاچیم که مودمه

اینا یه رو تو کوچه ان و یه روز کنه

هرچی‌ میریزه بازم بهش بگو کمه

اره، لیلی‌ ماله منو لیلی‌ ماله تو

و لیلی‌ ماله همه گوه کاریا

آره همینه که یهو دیدی دهه هشتادی

میاد میگه گل داری؟

اسکندری میاد خانوم از مقدونیه

هرجا که میره آتیش باهاش از هر جوری

ولی‌ بری حموم بریزه نقاشی ، کلت گونیه

بدون پسری که با تو حل می‌کنه قطعا

[کورس]

بابا کرم میخواد ، دلو میکشه به دندون

بابا کرم میخواد ، جوری که همه بگن جون

بابا کرم میخواد ، که دوباره بلرزونه

جوری یهو خفن میاد که همه کف کنن برن خونه

[پل]

بزن شله دست ، بزن شله دست

بزن شله دست ، واسه یه کشت خل مست

بزن شله دست ، تهران شده پُر خز

[ورس سه]

ما هر سبکیو کردیم جادو داش

حرص نخور تو هم آروم باش

سلامتی زیر زمین حاجی

ولی تف توو رو خالطوراش

[اوترو]

گفتیم یه حالی به کمراتون بدیم

حسین تهران نی ، جمعه شب میاد

میلاد هم میاد

فاز موزیک بازدید : 425 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود یکی از بهترین آهنگ امیر تتلو به نام امیر تتلو وقتی میگیره دلت عکس منو نگا

 با بهترین کیفیت در سایت فاز 2 موزیک شما می توانید این آهنگ  در ادامه مطلب دانلود کنید 

Amir Tataloo – Vaghti Migire Delet

+ متن آهنگ وقتی میگیره دلت عکس منو نگا امیر تتلو

امیر تتلو

 

 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام وقتی میگیره دلت عکس منو نگا

وقتی میگیره دلت عکس منو نگا
برو دور شو از سر و صدا
همون روسری سبز رو بذار که واست خریدم خریدم
وقتی تنهایی خوب موزیک منو بذار برو
فکر کن به همون یه بار که من بغل تو خوابیدم عزیزم

#به زودی

منبع: https://bermudamusic.ir/833/amir-tataloo-vaghti-migire-delet/

فاز موزیک بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ بمیرم من واسه عشق دوتامونو از فرزاد فرزین

Download New Song By Farzad Farzin – Bi Enteha

آهنگ بمیرم من واسه عشق دوتامونو از فرزاد فرزین

 

اهنگ بمیرم من واسه عشق دوتامونو  فرزاد فرزین 

بمیرم من واسه عشق دوتامونو

واسه تنهایی بی انتهامونو

کی باید جمع کنه این قلب داغونو

تو رفتی و غمت یه شبه آبم کرد

ببین دنیا منو بی تو جوابم کرد

تو رفتی حرف این مردم خرابم کرد

تو رفتی زندگیمون رفت

یه عاشق زیر بارون رفت

دیدی آخر یکیمون رفت کجایی

بمیرم بهتر از اینه نمیتونه تو این سینه

تموم شهر غمگینه کجایی

نه میتونم برم از خونه بیرون

نه از فکر توئه دیوونه بیرون

تو نیستی و هنوز بارونه بیرون

تو نیستی و هنوز اسمت عزیزه

رفیق قلبی که بی تو مریضه

همین تنهاییه بی همه چیزه

منبع :مرسی موزیک

فاز موزیک بازدید : 50 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم زیگ زاگ

دانلود آهنگ جدید زیگ زاگ به نام دنیا

Download New Music ZigZaag – Donya

دانلود آهنگ دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم زیگ زاگ

 

 

متن آهنگ دنیا زیگ زاگ

خودتم میبینی قد من هیشکی دوست نداره نمیتونم ببینم کسی رو تو دست بگذاره
بیخیال همه آدمها ببین خودمونو عشقه حتی یه گوشه کوچیک دلت یه پاتوق دنجه
دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم آسون به دلم نشستی شدی همه چیزم
دلم میخواد بریم یه جایی کسی نباشه ما دوتایی
هی تورو نگات کنم تو شاهکار خدایی
دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم آسون به دلم نشستی شدی همه چیزم
دلم میخواد بریم یه جایی کسی نباشه ما دوتایی
هی تورو نگات کنم تو شاهکار خدایی
تو هرچی ناز کنی خودم خریدارمش هرچی سدمون بشه خودم برمیدارمش
از سر رامون نمیتونن جدامون کنن ما که همیشه یکی میمونه دلامون
دنیا دنیا دنیارو به پات میریزم آسون به دلم نشستی شدی همه چیزم
دلم میخواد بریم یه جایی کسی نباشه ما دوتایی
هی تورو نگات کنم تو شاهکار خدایی

 

منبع : مرسی موزیک

فاز موزیک بازدید : 47 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ سر من داد بزن داد و فریاد بزن تو فقط برگرد خونه

 اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده داد و فریاد

DL New Song Dado Faryad By Mohsen Ebrahimzadeh

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده داد و فریاد 

 

متن آهنگ دادو فریاد محسن ابراهیم زاده

یه نفس و یه آه داری میری کجا رها شدم با یه دل سر به هوا

یکی بود و نبود و یه عاشقی بود زیر آسمون این شهر کبود

بسه این خاطره ها با مرورش دارن هی لوس میشن

تا این که اسم تو میاد عقل و دلم درگیر کش و قوس میشن

سر من داد بزن داد و فریاد بزن تو فقط برگرد خونه

تو بگیر جار بزن این دلو افسار بزنی از عشق چی میمونه

دل تو رام نبود این دل من دام نبود خواب هرشبم یه خواب پریشونه

به دلم دست نزن آخ منو هی پس نزن دیگه بعد از این منو صدام کن دیوونه

یه چشمم اشکه برات اون یکی خونه برات

کسی جز تو حال منو نمیدونه یکی فال منو بگه که برمیگرده که اگه برنگرده دل ویرونه

 

منبع آهنگ

فاز موزیک بازدید : 32 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پارسا دمیرچی بنام برقصان مرا

دانلود آهنگ جدید پارسا دمیرچی بنام برقصان مرا با بالاترین کیفیت

Download New Music Parsa Damirchi – Beraghsan Mara

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ جدید پارسا دمیرچی بنام برقصان مرا

فاز موزیک بازدید : 239 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ چه دردی داره دوری تو ازم عشقم از میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام میخوامت

Download New Song By Meysam Ebrahimi – Mikhamet

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی میخوامت

 

 

دانلود آهنگ چه دردی داره دوری تو ازم عشقم

چه دردی داره دوری تو ازم عشقم الهی هرچی عاشقه برسن به هم

هر جا هم رسیدیم گلی بهتر از تو ندیدیم هرجارم بگردیم عاشق تر از من کسی نیست

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

آخ داره دلم میره برات جز من نباید کسی تورو بخواد بگو چی داری تو تو چشات که دلو میبره انقده زیاد

تو بارونی یه نمه هم آرومی دردی ولی درمونی بگو همیشه میمونی

آخ که کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

کور بشه هرکی نبینه عشق ما دوتارو بزنیم به دریا و با هم بریم جاده شمالو

دست دلم نیست که آخه انقده من میخوامت تموم زندگیم شدی بد افتادم تو دامت

منبع :  دانلود آهنگ چه دردی داره دوری میثم ابراهیمی - بروز موزیک

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 265
  • بازدید سال : 1,873
  • بازدید کلی : 8,757
  • کدهای اختصاصی