loading...

فاز موزیک

فاز موزیک بازدید : 35 جمعه 05 خرداد 1402 نظرات (0)

رضا ملک زاده  متولد شهر تهران می باشد، او از سال 1394 به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شده است ، وی در این چند سال سابقه همکاری با هنرمندان بزرگی  از جمله  سعید زمانی، هادی زینتی ، مسعود جهانی را در کارنامه خود دارد.

یکی از پر طرفدارترین آهنگ های رضا ملک زاده ، آهنگ دریا ( آهنگ دریا دریا دریا عاشق شده این دل ) که این آهنگ جزء آهنگ ها ترندز سال 1399 می باشد که می توانید برای دانلود این آهنگ زیبا به سایت دانلود آهنگ جدید بهتا موزیک مراجعه کنید .

تک آهنگ رضا ملک زاده 

  • دریا (دانلود  آهنگ دریا دریا دریا عاشق شده این دل )
  • عاشق که باشی
  • دوست دارم
  • رگ به رگ
  • آی بارون
  • بمان کنارم
  • دلبر بی نشان
  • میرسیم بهم
  • سیب هوس
  • بنام عشق
  • نرو نرو
  • صورت جذاب
  • شهربانو
  • نوش جانت
  • بیقرار توام
  • فریاد
  • رقص سما
  • چشمان وحشی
  • با من چه کردی

 ازدواج و همسر رضا ملک زاده

از وضعیت ازدواج  رضا ملک زاده اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

فاز موزیک بازدید : 19 سه شنبه 06 دی 1401 نظرات (0)

دانلود آهنگ های 1401 با لینک مستقیم 

دانلود گلچین آهنگ های 1401 با کیفیت عالی و لینک مستقیم از رسانه دانلود آهنگ  دانلود زیباترین آهنگ های سال 1401 با انتخاب سایت فاز موزیک

این پست بر گرفته از سایت دانلود آهنگ بهتا موزیک می باشد برای مشاهده لیست کامل این اهنگ های به سایت دانلود آهنگ 1401 بهتا موزیک مراجعه کنید

لیست آهنگ ها

1.

 امین بانی ماه بی هیاهو

تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره
تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره
تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره

2.

 مجتبی دربیدی عشق دردونه

دل به دل راه داره از چشمامون میباره هر دو آره ♫♫
توی هفت آسمون دلبر به این نابی آخه کسی مگه داره ♪♪
من به قربـون این عشق دردونه که واسم بمونه ♫♫

3.

 امیر عظیمی قرن جدید

از عشق بی نهایتم به تو میگه فال حافظ که فال خوب من تویی
غمتو نبینم هرگز که تنگه مثل تنگشون دل ماهیای قرمز

4.

 ایوان بند چش مایی

بالا بری پایین بیای چش مایی عزیزم
چش مایی که زندگیمو پای تو میریزم

5.

 هوروش بند دیشب پریشب

توپ تکونم نمیده من یه یار نابی دارم که منو به کسی نشونم نمیده
مث کوه پشتشمو برق چشاش آتیش به جونم کشیده

فاز موزیک بازدید : 40 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

ترانه ای زیبا از خواننده مجید رضوی با نام اینا تورو اذیت میکنن 

Exclusive Song: Majid Razavi | Ina Toro Aziat Mikonan With Text And Direct Links In UpMusics

bvc دانلود آهنگ اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن ♫♪♭


همه جوره من پشت توام بیا قایم بشو پشت خودم ♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

اینا تورو اذیت میکنن نیومده خستت میکنن

فاز موزیک بازدید : 33 چهارشنبه 10 شهریور 1400 نظرات (0)

موسیقی برای بسیاری از افراد جذاب و گاهی آرامش بخش است ، به همین دلیل بسیاری از کاربران در اینترنت به دنبال آهنگ ها و بارگیری موسیقی رایگان هستند. جستجوی گوگل سایت های زیادی را ارائه می دهد که بررسی آنها زمان زیادی می برد و در نهایت نتایج رضایت بخشی را ارائه نمی دهد. بنابراین ، پس از تحقیقات گسترده در سایت های آهنگ و موسیقی و بررسی آنها ، ما بهترین سایت های رایگان دانلود آهنگ را انتخاب کرده و در مقاله زیر به معرفی آنها پرداخته ایم. بنابراین اگر به دنبال بهترین و به روزترین سایت های ارائه دهنده موسیقی و موسیقی هستید ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

موسیقی یکی از بهترین سرگرمی هاست که استفاده از آن روحیه فرد را تغییر می دهد و جلوه های فوق العاده ای را تحت تأثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به ویژه جوانان به دنبال آهنگ و موسیقی هستند و اکثر آنها موسیقی و فایل های موسیقی زیادی در تلفن خود دارند. سایتهای زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد که به طور مداوم و روزانه آلبوم های تازه منتشر شده از خوانندگان را منتشر می کنند و قطعات جدیدی از آهنگ ها را به کاربران ارائه می دهند. اما همه سایت های موسیقی و موسیقی رایگان نیستند و برخی از آنها برای بارگیری آهنگ از شما هزینه دریافت می کنند.

اما همه سایت دانلود آهنگ پولی نیستند. از بین بسیاری از سایت های موسیقی ، فقط تعداد کمی از آنها پولی هستند و بقیه عمدتا رایگان هستند. سایتهای رایگان دانلود آهنگ معمولاً موسیقی و آهنگهای جدید خوانندگان را از آلبوم های خود حذف کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در این سایتهای مرجع ، هر چقدر هم که آهنگ را جستجو و بارگیری کنید ، خواهید دید که آهنگ هنوز وجود دارد و به هیچ وجه قابل اتمام نیست. اما مشکل این است که دسترسی به چنین سایت هایی آسان نیست.

  • موسیقی بالا
    سایت  (upmusics.com) یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های دانلود موسیقی ایرانی است که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کند و اکنون آرشیو کاملی از موسیقی ایرانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. به این سایت محبوب جدیدترین و محبوب ترین آهنگ های ایرانی با دو کیفیت خود را با لینک مستقیم ارائه می دهد. به گفته مدیر Up Music ، تمام آهنگ های این سایت کاملاً مجاز هستند و موسیقی تنها با رضایت صاحب اثر منتشر شده است.

اگر به دنبال بارگیری جدیدترین آهنگ ها و آلبوم های خوانندگان ایرانی هستید ، ما Up Music را پیشنهاد می کنیم. موسیقی مورد نظر خود را از طریق قسمت جستجوی سایت پیدا کرده و به راحتی بارگیری کنید. در عین حال ، اگر با حجم اینترنت مشکل دارید ، می توانید از نسخه های کم حجم موسیقی استفاده کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://bit.do/fRLo2

فاز موزیک بازدید : 39 دوشنبه 09 فروردین 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

 

دانلود آهنگ خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

 

 

متن آهنگ دلبر حمید هیراد

خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه بدون عشق مگه زندگی میشه نه نمیشه نه نمیشه
خدا کنه که برای دلم بمونی همیشه بدون تو مگه زندگی میشه نه نمیشه نمیشه
از راه به درم کرده نگاه تو خدا میداند ما قسمت هم هستیم عشق من خدا میخواهد
عشق من خدا میخواهد …
رخ بنما دلبر من صبر من آمد به سر این دل عاشق شده را با خودت هرجا ببر
عطر به جا مانده ز تو مرهم جانم شده اینکه تو جانان منی ورد زبانم شده
از راه به درم کرده نگاه تو خدا میداند ما قسمت هم هستیم عشق من خدا میخواهد

خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

لینک دانلود 

 

 

ویدیو

فاز موزیک بازدید : 28 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

علاقهی شدید رضا بهرام به برف

بهمن 96 در آهنگ گلی از آرش و مسیح به عنوان همخوان حضور پیدا کرد. او به دلیل حضور به عنوان خواننده مهمان در بعضی از آهنگ ها مانند گلی از آرش و مسیح قبلا مطرح شده بود. اما قبل از آن یکی از کاریهای قوی که در آن حضور داشت آهنگ گلی از آرش و مسیح بود که با آنها به صورت همخوانی شرکت داشتهاست. به صورت جدی از سال 88 به سمت موسیقی برگشت. در سال 1397 با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. موزیک «دیوانه» رضا بهرام، جدید ترین اثر منتشر شده از وی میباشد کـه این موزیک نیز بسیار پر دانلود بوده و طرفداران زیادی را جذب کرده اسـت برای دانلود آهنگ های رضا بهرام از سایت بهتا موزیک استفاده کنید.

این بخش از مجله اینترنتی آرگا را به معرفی بیوگرافی رضا بهرام خواننده جوان پاپ و آهنگساز کشورمان اختصاص داده ایم، برای آشنایی بیشتر با وی و تماشای عکس هایش در ادامه ما را دنبال نمایید. پدر او در سال ۱۳۸۴ فوت کرده و این یکی از دلیل های کناره گیری رضا بهرام از دنیای خوانندگی بود.

بیوگرافی رضا بهرام

همینطور که گفتیم رضا بهرام توانسته صدای زیبای خودش رو در اجراهای زنده در اینستاگرام و کنسرت هایش به مردم نشون بده. در حال حاضر مؤسسه هنری ققنوس اسپانسر رضا بهرام است. رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شد.

نهایتا پس از سال ها فعالیت آقای رضا بهرام توانست مجوز برگزاری نخستین کنسرت خود را ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸ در تالار مجلل پرشین جزیره کیش به دست بیاورد. هم چنین آهنگ دیگری قرار است بزودی از این خواننده منتشر شود; آهنگ عادلانه نیست طبق دمویی که منتشر شده میتواند طرفداران بیشتری را مجذوب رضا بهرام کند. رضا برای مدتی در تیم فولاد یزد و همچنین تیم فولاد خوزستان حضور داشت اما بروز مصدومیت و عمل جراحی باعث شد تا از این حرفه کناره گیری کند و دوباره به موسیقی روی آورد و از سال ۸۸ به شکل جدی و حرفه ای موسیق را دنبال کرد.

رضا با تک آهنگ از عشق بگو به شهرت بیشتری رسید و توجه دوستداران موسیقی را به خود نیز جلب کرد. این خواننده محبوب ، از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی را انتشار داد و در سال ۱۳۹۶ در تک آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد.

رضا بهرام ، خواننده پر طرفدار وموفق این روزهای موسیقی ایران در ابتدا با انتشار آهنگ فوق العاده زیبای از عشق بگو بر سر زبان ها افتاد و پس از آن با انتشار تک آهنگهای شنیدنی بیمار ، کجایی ، دیوانه ، مو به مو و لعنت به شبهای بعد از تو و آتش … ابتدا علاقه مند به فوتبال بوده ولی در ادامه به موسیقی روی آورده است . او یک سال پس از ورود به دانشگاه فعالیت موسیقی را استارت زد و در سال 1388 موسیقی را دنبال کرد. رضا بهرام سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی، دانشگاه علم و فرهنگ یزد است.

سبک موسیقی رضا بهرام تلفیقی ایرانی است و از سال ۱۳۸۸ در این عرصه فعالیت می کند. سبک رضا بهرام در موسیقی، تلفیقی اسـت، او همچنین دارای صدای خاص می باشد، ضمن این کـه با اجرای خوب و متبحرانه اش، توانست خیلی زود پیشرفت کرده و مخاطبان زیادی را جذب کارش نماید. سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند. گفتنی است که زمان پخش رسمی این آهنگ را میلاد کی مرام بازیگر در پیج شخصی خود در اینستاگرام ویدیویی با همراهی رضا بهرام منتشر کرد که در این ویدئو در خصوص این آهنگ و نحوه پخش آن توضیح دادند.

برای طرفداران او همچنان مبهم است.

اولین ترانه رسمی او ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو با شعر و ملودی حامد دهقانی و تنظیم مسعود جهانی تولید و به پخش رسید که توانست به سرعت محبوبیت زیادی بین مردم ایجاد کند. ترانه «مو بـه مو» او برای تیتراژ سریال ممنوعه کـه از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، نیز بسیار پر طرفدار می باشد. در خوانندگی نخستین مشوق رضا بهرام پدرش بود کـه در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا بهمین علت از خوانندگی فاصله گرفت و بـه آن بیتوجه شد.

بنابراین سوال در مورد همسر رضا بهرام برای طرفداران او همچنان مبهم است. رضا بهرام خواننده تازه کار و جوان ایرانی که این روز ها آهنگ ها و ترانه هایش در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است، در شهر یزد متولد شده و اصالت یزدی دارد. صدای خاص و اجرای توانمند وی باعث شد تا خیلی زود طرفداران زیادی را جلب کند.

رضا بهرام خواننده محبوب پاپ ایرانی، با اجرای تیتراژ پایانی سریال ممنوعه، آهنگ مو به مو، به شهرت خاصی رسید. رضا بهرام از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و در سال ۱۳۹۶ در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد.

 
فاز موزیک بازدید : 43 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم ناصر زینعلی 

آهنگ نمه نمه نمه نشستی با عشوه ناصر زینعلی 

 

 آهنگ ناصر زینعلی نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم

 

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند
اگه تو لب تر کنی یک دو سه تو کوچم
یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه
اگه دوستم داری یواش بگو تو گوشم
صدای قلبم با نفسات میشه میزون
تو دل وامونده ی من آتیش نسوزون لینک دانلود کمکی
آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم
با اون نگاهات دل ما رو هی نلرزون
نمه نمه نمه نشستی با عشوه تو قلبم
خنده هاتو که دیگه عشقه نگم من آخ نگم من
یه تنه دلمو حریفی همین چیزات قشنگه
اون دوتا چشاتو قربون که نفهمیدیم چه رنگه

 

منبع

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128

فاز موزیک بازدید : 41 جمعه 26 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم مجید رضوی

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی به نام دسته گل

Download New Music Majid Razavi – Daste Gol

دانلود آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم مجید رضوی

 

لینک دانلود

آهنگ هر چی گفتمو پس میگیرم از مجید رضوی

♬♫♪هر چی گفتمو پس میگیرم
♬♫♪میخوام عشقتو دست بگیرم♬♫♪
♬♫♪هر چی گل واست هست بچینم♬♫♪
♬♫♪بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا♬♫♪

فاز موزیک بازدید : 66 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

Mehdi Hoseini | Mod Shode Amal Konand

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

 

─┤ ●♬!♫!♭● ├─

متن آهنگ دی جی به من فاز بده »

دانلود آهنگ مد شده همه عمل کنن همدیگرو بغل کنن

♫!♭امشب بابا مهمونیه خوشگل ما جون جونیه!♫!♭
دامنش گل گلی ایه و موهای اونم زیتونیه موهای اونم زیتونیه !♫!♭
دی جی من به فاز بده کی بابا جاز بده !♫!♭
دی جی من به فاز بده کی بابا جاز بده /.!××!./
خوشگله میخواد قر بده امشب به من دل بد /.!××!./

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 1,899
  • بازدید کلی : 8,783
  • کدهای اختصاصی